Proč jsme se rozhodli spustit kampaň „Nadhled má smysl“?

Asi čekáte nějakou rozumnou odpověď hned na prvních řádcích a čau, ale bohužel zrovna tady to tak úplně nejde. Odpověď se totiž neskrývá v tom, co děláme, ale jak to děláme. A protože náš přístup ke všem aktivitám bereme i jako charakterově-samourčující rys naší společnosti, přenášíme si ho i do názvu společnosti. Právě tady začíná naše odpověď na Vaše proč.

Asi všichni víte, že se jmenujeme MANA Marketing, ale málo kdo ví proč.

MANA není v našem slova smyslu jídlo nebo drink, u nás je MANA složenina vycházející ze slov Marketing s Nadhledem (nee opravdu nebudeme MAsNA :-D). Možná se ptáte, proč se neustále točíme kolem toho nadhledu? Jednoduše proto, že vnímáme a chápeme širší souvislosti, které spojují všechny aktivity v oblasti marketingu a jdou i mnohem dál do kultury společnosti.

A teď k tomu, proč chceme dávat rady úplně zadarmo

Naše společnost je na trhu teprve druhým rokem, ale za dobu našich dřívějších zaměstnaneckých životů jsme už byli unavení tím, jak valná většina společností k zakázkám přistupuje.

Zní to jako možná silné vyjádření a taky trochu je, ale bereme to z osobních zkušeností a reálného pohledu na práci (běžných) společností kolem nás. My se opravdu bráníme tomu, abychom našim zákazníkům dodávali poloviční řešení, takových firem je na trhu hromada a my odmítáme patřit mezi ně. Chceme dodat řešení, které bude fungovat, plnit účel, za kterým je vytvořeno a zároveň Vás dovede k požadovanému cíli. Takže jak se na věci díváme? 

Potřebujete být více vidět, a tak jste se rozhodli pro nový web?
Ano, web je skvělá cesta, ale nový web nedokáže sám o sobě nic. Pokud na něj nepřivedete návštěvníky, je to jenom skvělý web, kam nikdo nechodí a jeho přidaná hodnota je pro Vás nulová.

Máte skvělý nový web a chcete zvýšit prodeje?
Reklama, PPC, SEO, kampaně, sociální sítě a celá řada dalších aktivit Vám pomůže oslovit Vaše cílové zákazníky a přesměrovat je na váš web. Dosáhnete tím mnohem větší míry konverze a zvýšení povědomí o vašem brandu, produktech nebo službách. Ale je hlavně důležité vědět, který nástroj, kdy a jak použít.

Máte hotový vyladěný web, nastavené kampaně a reklamy, lidé vás navštěvují, ale chcete růst nic moc?
Když už máte skvělý web a vedou k Vám online cesty, tak potřebujete převést statickou analýzu vaší virtuální kanceláře (webu) na reálný dopad do firmy. Jednoduše řečeno potřebujete identifikovat Vaše návštěvy, segmentovat návštěvníky i zákazníky a podle toho s nimi pracovat, zvolit správný jazyk, ukazovat přesvědčivé argumenty, a hlavně budovat důvěru ve Vaši společnost. To všechno za účelem jít spolupráci proaktivně naproti.

Většina firem se specializuje na jednu, dvě nebo tři ze zmíněných oblastí – soustředí se na nové weby, specializuje se na SEO nebo je úspěšná v reklamě. Její cíl je odevzdání práce, dle zadání. To, co tady chybí, jsou hlubší spojitosti, které navazují na reálné potřeby společnosti a sladění jednotlivých aktivit s firemními cíli.

A to je to, co nás odlišuje. Pro nás nezačíná ani nekončí spolupráce ,,potřebou“ nového webu. Díváme se na věci s nadhledem a předkládáme širší řešení, které vedou k cíli a úspěchu v podnikání.

 

Kam tím míříme?

Svět je propojený víc, než si myslíme a všechny aktivity v našem životě jsou na tom hodně podobně. Proto nikdy nejde používat univerzální řešení. 

A proto jsme se rozhodli pro kampaň Nadhled má smysl, v rámci které jsme pro Vás připravili 7dílný seriál, kde se každý díl věnuje jiné oblasti grafických, uměleckých nebo strategických prací, které tvoří základní tvář a myšlení společnosti. Nečekáme, že se po zveřejnění všech dílů začnou společnosti transformovat do nové podoby, ale věříme, že minimálně pár fragmentů našich textů Vám v hlavě zůstane. A kdo ví, možná to budou právě ty věci, které Vám v budoucnu opravdu pomůžou.

Proto jsme si cíle kampaně nenastavili nijak ambiciózně a jde nám hlavně o tato sdělení:

  • Ukázat široké veřejnosti, jak se jednotlivé prvky marketingu dokáží prolnout.
  • Předat Vám část našeho know how, které od nás získáte osobní schůzkou, z našeho webu anebo doporučením.
  • Podtrhnout že reklama je marketing, ale marketing jde mnohem mnohem dál než reklama.
  • Názorně popsat provázanost mezi jednotlivými aktivitami.
  • A hlavně pomoci všem, kdo nás požádá v rámci kampaně o schůzku nebo doporučení k vlastnímu stavu a aktivitám.

Doufáme, že jsme snad odpověděli na všechny Vaše otázky, a to co Vás zajímalo, ale pokud tomu tak není, nebojte se nám kdykoliv ozvat, protože my ve společnosti MANA Marketing jsme tady hlavně pro Vás.

Takže hlavy vzhůru a dívejte se na nejen na „Marketing s nadhledem“, protože Nadhled se vyplatí. 

Leave a Reply