Náskok díky informacím

v oblasti spokojenosti zákazníků, zaměstnanců i směřování společnosti

Strategický marketing

Rozhodujte se na základě dat.

Kterým směrem směřovat společnost? Kde vyhledávat nové kontakty? Na co se zaměřit, abyste zvýšili spokojenost zaměstnanců? A nebo kde a jak oslovit potenciální zaměstnance a po nástupu si je udržet? Toto jsou nejčastější otázky v oblasti strategického směřování společnosti, které spadají do oblasti STRATEGICKÝ MARKETING a se kterými Vám rádi pomůžeme.

Směrem k zaměstnancům

HR marketing

Růst loajality zaměstnanců

Loajalita je v dnešní době důležitější než kdy dřív. Proto je dobré vědět, co Vaši zaměstnanci potřebují, jak se cítí a jít jim trochu naproti. Od budování systému moderních benefitů, přes vybavení a vzhled kanceláří až po sounáležitost se společností, jednoduše všechny tyto kroky formují míru spokojenosti a LOAJALITY.

HR marketing

Hledání nových zaměstnanců

Kariérní web je v dnešní době standardem. Ale když k němu přidáte náborové video a kvalitní kampaň, která je přesně ušitá na Vaši „cílovku“ oslovíte přesně Ty, které Vaše firma potřebuje. Pokud nevíte jak, nevadí…Od toho jsme tady my a poradíme Vám.

  1. Jak na kariérní stránky?
  2. Jak na náborové videa?
  3. Jak přistoupit ke kampaním (sociální sítě, reklama, PR)?
  4. Jaké další formy komunikace zvolit?
HR marketing

Employer brand building (EBB)

EB (Employer branding), EVP (Employee value proposition) dva pojmy, které jsou dnes často skloňované, ale hůře ne zcela pochopené. Pomůžeme Vám zlepšit komunikaci o Vaší společnosti, hodnotách na kterých stojí i směru, kam se Vaše společnost ubírá a proč si ji Vaši zaměstnanci váží. 

Směrem k trhu

Marketingová strategie

Analýzy trhu a datamining

Nerozhodujte se na základě pocitů, ale na základě dobré znalosti prostředí trhu. Jen díky důkladným analýzám, tržní znalosti a segmentaci můžete zacílit přesně tam, kde je pro máte největší potenciál. A v kombinaci s interními analýzami o svých zákaznících získáte ty nejdůležitější data pro Vaší strategii.

V těchto oblastech pomáháme eliminovat provozní slepotu a objevit nový potenciál Vaší společnosti.

Marketingová strategie

Benchmarking, Competitive Int.

Víte, jak si Vaše společnost stojí na trhu a jak v porovnání s konkurencí? Do jaké míry jste konkurenceschopní? V čem se liší Vaše produkty nebo služby? Znát své postavení na trhu a různá srovnání parametrů produktů je skvělé, ale umět dobře využít konkurenční výhodu Vám dá náskok před ostatními hráči na trhu. 

Pomáháme Vám lépe poznat konkurenci, identifikovat postavení na trhu a připravit podklady pro strategická rozhodování.

Marketingová strategie

Benchmarking, OT analýza

Víte jak si Vaše společnost stojí v porovnání s konkurencí? Jaké máte ceny, v čem se liší Vaše produkty nebo služby? Znát své postavení na trhu je skvělé, ale umět dobře využít konkurenční výhodu Vám dá náskok před ostatními hráči na trhu. 

  1. Konkurenční bench: produktový, cenový, distribuční, služby aj.
  2. OT analýza – Příležitosti a ohrožení trhu

Za dobu, po kterou jsme věnujeme marketingu jsme si potvrdili, že existují firmy jen trojího typu:
– ty, které přispívají k tomu, aby se něco dělo,
– ty, které sledují, co se děje,
– a ty, které se diví, co se stalo.

Vždy se snažíme, aby naší zákazníci patřili do první skupiny a strategický marketing je proto nejlepší cestou.“

Adam Bastlzakladatel společnosti

Máte dotaz? Napište nám!

Jsme tady od toho, abychom Vám pomohli na Vaší cestě k úspěchu. Proto se nás zeptejte na cokoliv, co Vás zajímá a my Vám rádi pomůžeme.