Videa a animace od A po Z

Proč vytvořit video nebo animaci?

Produktová videa, videa o společnosti, ukázky úspěšných příběhů, video návody, animované loga nebo případové studie a celá řada dalších využití videa a animace nás opravdu baví. Jejich využití dodává jedinečné možnosti prezentaci, možnostem jak se ukázat i toho, co máte za sebou nebo co se chystá a vše podat zajímavým způsobem, který bude bavit za všech okolností. Ne nadarmo se říká, že video je král obsahu a to potvrzují i čísla. Odhady tvrdí že do roku 2021 bude 82 % veškerého obsahu na internetu ve formě videa.

Videa a animace, která máme za sebou

Produkty videa a reklama

Videa o společnosti

Náborové videa a HR videa

Ze života společnosti

Animace loga, příběhu, produktů

Case study, success story

Při naší práci se zaměřujeme na komplexnost

„Rádi Vám zastřešíme kompletní servis i všechny prostředky pro natočení nebo tvorbu videa a animace přesně na míru Vašim potřebám. A na to se můžete spolehnout!“

Nápady a brainstorming

V této fázi dáme dohromady všechno, co nás k danému téma napadne a vytvoříme několik možností, jak ztvárnit to, co zrovna potřebujete. 

Příprava a storyboard

Tady se rozhoduje o tom, co se bude dít, jak bude výsledná animace nebo video vypadat, jaká bude délka a další důležité body pro realizaci.

Realizace

Domluvíme termín, naložíme potřebnou techniku i lidi a jdeme na věc. Dopředu Vám řekneme, jak dlouho nám to zabere a co všechno se bude dít v „den D“.

Postprodukce a export

Natočené materiály sestříháme, vložíme animace nebo titulky, „přilepíme“ dabing s hudbou, trochu masteringu, nějaký filtr a máme finální video.

Fantazii se meze nekladou ani pro

Firemní videa

Ať se jedná tvorbu videa o společnosti, vytvoření produktového videa, s důrazem na prezentaci hodnot, které zákazníky zaujme nebo třeba náborové video či reklamu, vždy rádi vyjdeme vstříc Vašim požadavkům, ale v „Maňáckém“ podání. Jak to může ve finále vypadat? To Vám ukáže rychlá ukázka v ještě rychlejším sestřihu. Ale toho, co Vám můžeme nabídnout, je daleko víííc (produktové fotografie, korporátní identitu nebo kompletní online servis a další)

VIDEO O SPOLEČNOSTI

Promo video o společnosti může být pojaté z různých pohledů, podle požadovaného cíle. Chcete ukázat život ve společnosti, technologie, postupy nebo zaujmout potenciální zaměstnance i zákazníky? Podle cíle nastavíme cestu a vytvoříme koncept, se kterým ho dosáhneme. 

VIDEO O SPOLEČNOSTI

Promo o video společnosti může být pojaté z různých pohledů, podle požadovaného cíle. Chcete ukázat život ve společnosti, technologie, postupy nebo zaujmout potenciální zaměstnance i zákazníky? Podle cíle nastavíme cestu a vytvoříme koncept, se kterým ho dosáhneme. 

SEZÓNNÍ VIDEA

Sezónní videa jsou skvělým nástrojem, jak můžete odprezentovat sortiment produktů nebo služeb, které jsou speciálně určeny pro konkrétní určení či příležitosti.

PŘEDSTAVENÍ PRODUKTŮ

Obdobně jako u produktového videa je i zde právě produkt v hlavních rolích. Rozdílem je pouze způsob představení – kde nemůžete použít efektivní záběry, využijeme zaměstnance a jejich dokonalou znalost, která produkt představí do posledních detailů.

NÁBOROVÉ VIDEO

Náborové video pro HR oddělení společnosti Sfinx. Video muselo vzniknout během 5 dnů, rozpočet byl minimální… Jen díky skvělé spolupráci a ochotným zaměstnancům se video stalo předlohou pro všechny podobné projekty ve skupině.   

NÁBOROVÉ VIDEO

Náborové video pro společnost PSG, ve kterém se jednotlivý zaměstnanci představili nejen z pohledu své pozice, ale odkryli i kousek ze svého soukromí.

SPONZORSKÝ SPOT

Spot pro společnost PSG pojatý odlehčenou formou s primárním využití při přestávkách na hokejovém stadionu jako prezentace generálního partnera klubu.

REKLAMNÍ VIDEA

Upoutávka pro nové řešení, které nejde fyzicky uchopit, protože se jedná o software? Ano, samozřejmě i takové videa jdou vytvořit i když řešení v době tvorby videa ještě neexistovalo. Šli jsme cestou emocí a hlavních výhod v rámci požadavků našeho klienta.

PŘEDSTAVENÍ NOVINEK

Jak nejlépe oznámit Vašim zákazníkům, že jste pro ně přichystali nový web, produkt nebo službu? Ideální cesta je osobní schůzka, ale ta nemá zdaleka takový dosah, jako správně zacílená video kampaň.

REPORTÁŽNÍ VIDEA

Ukažte Vašim zákazníkům, na jakých akcích se s Vámi mohou potkat, kde vystavujete nebo představujete Vaše produkty nebo například, co je Váše aktuální TOP novinka.

Tak trochu Hry bez hranic, to jsou

ANIMACE

Rozhýbání Vašeho firemního loga (animace loga), ukázka cesty Vaší společnosti (animace historie společnosti), kreativní a moderní představení produktů a názorných návodů, doplňky videí a efektivní představení.. Jediné hranice jsou naše představivost, a ta jde v MANA opravdu daleko. Kontaktujte nás a uvidíte, že i pro Vás vytvoříme řešení animace na míru, které se si zamilujete vy i Vaši zákazníci. 

CASE STUDY

Case study, případová studie nebo jakkoliv ji nazýváte… Pokud za sebou máte významné reference nebo úspěšné projekty, není nic lepšího než se o ně podělit s veřejností. Ukažte všem jedinečnost Vašeho řešení. 

HISTORIE SPOLEČNOSTI

Naše společnost byla založena, zabývá se a bla bla bla. Co to zkusit bez jediného slova, jinak než ostatní a přitom během 2 minut ukázat všechny důležité milníky, které jste zvládli? 

ANIMACE LOGA

Že animaci loga nepotřebujete? A co u Vašich příspěvků, videí, pozvánek? Všude tady bude Vaše společnost jednoznačně identifikovatelná během prvních pár sekund. Kdykoliv a kdekoliv. A k tomu Vám animované logo poslouží na dlouhá léta.

TEXTOVÉ ANIMACE

Chcete sdělit svým zákazníkům něco, co ještě neví? Nebo chcete hlavně zaujmout hravým stylem, který nenudí a přenese přesně tu informaci, kteoru potřebujete? Textové animace v modě byly a ještě dlouho budou, protože jejich nevtíravý styl přenosu informace baví a možností zvtvárnění nejsou limitované ničím jiným než naší fantazií.

VIZUALIZACE

Plánujete změnu interiéru nebo chcete jít cestou nového stylu prezentace, ale bojíte se, jak bude tato změna vypadat v reálném světě? Papír snese všechno, proto náčrty a skicy nejsou vždy ta nejlepší cesta, protože na jejím konci může být nemilé „vystřízlivění do reality“. V takových případech je ideální cesta relistické vizualizace, kde si vše můžete prohlédnout na vlastní oči. A cesta od vizualizace do Virtuální reality, je už jen malý krůček…

Rozhýbeme i Vaše myšlenky...

Není nic jednoduššího než nás kontaktovat a my Vás přesvědčíme, že videa a animace mají smysl ve 21. století větší, než kdy dřív.