Blog

Jak jsme vytvořili tvář nové značky obytných vozů WoodVANs.

Dalo by se to nazvat Marketing od A do Z. Prostě kompletní služby, které jsme zákazníkovi poskytli v momentě, kdy se rozhodl jít se svojí značkou na trh a chtěl být pořádně vidět. Kluci z WoodVANs měli na počátku skvělý nápad. A za námi přišli, abychom je dostali do povědomí lidí. Pojďte s mrknout, jak jsme na to šli 🙂

Realtime marketingová kampaň pro METRUM na téma „Olympiáda“

Realtime marketingové akce jsou skvělým nástrojem netradiční propagace našich zákazníků s pomocí všeobecně známých akcí, názorů atd. Umožňují vytvořit komunikaci neobvyklým, ale za to velmi poutavým stylem. Zajímá vás, jak se dá propojit firma prodávající stavební chemii a Olympijské hry? Tak čtěte dále 🙂

Proč jsme se rozhodli spustit kampaň „Nadhled má smysl“?

Asi čekáte nějakou rozumnou odpověď na prvních řádcích a čau, ale bohužel zrovna tady to tak úplně nejde. Odpověď se totiž skrývá ani ne tak v tom, co děláme, ale jak to děláme. Udržovat si nadhled totiž nedává smysl jen v životě, ale taky v marketingu. Pak jsou výstupy z něj na úplně jiné úrovni.