Dnes dávají nespočet nových příležitosti vašemu podnikání. Už nějakou dobu jsme v digitální transformaci, tak buďte její součástí i vy.
První místo kam vchází váš potenciální zákazník, jako do budovy vaší společnosti. Utváří si první dojmy a vnímá všechny emoce.
Nejedná se o nástěnku kam si odkládáme poznámky. Web musí komunikovat, zaujmout a hlavně předat informace, které mají pro druhou stranu hodnotu.
Nepřetržitě sbírá data pro strategické rozhodování a kontakty, které vaší firmu i produkty již znají, ale ještě s ní neobchodují. Využijte těchto příležitostí.
Zatím co spíte nebo jste na dovolené – „on“ stále pracuje. Je tady nepřetržitě, a kdykoliv to váš současný i budoucí zákazník potřebuje.
Ať už jste začínající podnikatel, malá firma nebo v tom jedete úplně sám, dejte o sobě světu vědět.
Počet malých firem na trhu je, co do počtu, úplně tou největší skupinou.
Uspět je o to složitější. Upozorněte a vynikněte právě vy s moderním webem a online komunikací.
Pokud máte pocit, že vaše současné stránky nic nepřináší, znamená to jediné. Něco je hodně špatně. Pusťe se do změny a nechte oživit váš web.
Otevřeno je každý den a ve kteroukoliv hodinu. Stále komunikuje a obchoduje.
Neustále analyzuje své návštěvníky. Definuje svého Avatara – ideálního zákazníka, který pak dostane nabídku na míru podle svých potřeb.
Nastavuje personifikovaný obsah, ceny, kampaně. Vše automatizovaně. Včetně komunikace na nastavené otázky.
Nastaví online business, který obchoduje a komunikuje za vás.
Eshop už dávno není náhražka papírového katalogu. Ať už prodáváte velmi specifický produkt nebo službu, vždy můžete těžit z výhod eshopu. Pro ten platí ale zcela jiná pravidla, než pro „běžné“ weby.