Napiš nám!

Chtěl bys pracovat v perspektivní společnosti, kde se nesetkáš se stereotypem v pracovním dni?

Proč bys to měl s námi zkusit?

Hledáš novou práci nebo cítíš, že potřebuješ změnu? Naše společnost MANA Marketing s.r.o. je přesně to, co hledáš. Jsme mladá rostoucí společnost, která poskytuje marketingový „full service“ pro naše zákazníky. Co si pod pojmem „full service“ představit? Jednoduše to, že pro naše zákazníky nabízíme nejen konzultační činnosti, ale zároveň navrhujeme funkční řešení, které následně dokážeme zrealizovat. A to se týká běžných marketingových činností od grafiky, přes copywritting, plánování aktivit v rámci propagace, až po tvorbu videí, animací, fotografií nebo tiskovin. Ale jdeme ještě dál. Pokud nás chceš poznat, neváhej se ozvat a napiš nám!

Flexibilní pracovní doba

Pracuj odkudkoliv a kdykoliv. Důležité je pouze včas a kvalitně splnit daný úkol.

Osobní růst

Nikdy jsi nabízenou pozici nedělal, ale myslíš si, že pro ni máš předpoklady? Můžeš se ucházet i o juniorskou pozici a my tě vše naučíme. 

Žádné stereotypy

Díky širokému rozsahu činností víme, že žádný den není stejný. Někdy je to náročné, to ano. Ale pokud se časem ohlédneš, čím vším jsi si prošel a čeho jsi byl součástí, nebudeš litovat. To ti můžeme slíbit.  

Marketingový manažer

Koho hledáme?

Hledáme spolehlivého člena týmu, který se nebojí komunikovat třeba i s velkými zákazníky, dokáže se vžít do pozice zákazníka a definovat hlavní přidané hodnoty nebo klíčové vlastnosti pro komunikaci. Tato práce zahrnuje nejen kreativitu, ale současně je spojená s návrhy aktivit a jejich plnění dle plánu.

Co od tebe čekáme?

• Minimálně 2 roky práce v oboru marketing, ale praxi můžeš nahradit snahou se učit,
• samostatnost v řešení projektů,
• zodpovědnost za svěřené oblasti,
• dovednosti v MS office a se základní grafikou je samozřejmostí,
• proaktivní přístup a snahu učit se novým věcem,
• jednání na úrovni, protože budeš v kontaktu s velkými zákazníky,
• asertivní vystupování a hlavě férové jednání, na kterém si zakládáme.

Co můžeme nabídnout?

• Práci v mladém kolektivu,
• samostatnou, různorodou práci,
• pomoc a podporu kolegů/kolegyň,
• odpovídající finanční ohodnocení,
• maximální využití Home Office a práce na dálku,
• flexibilní pracovní dobu,
• možnost využit vzdělávací kurzy,
• zajímavou pracovní příležitost s možností seberealizace a profesního růstu,
• kvalitní kávu z lokální pražírny zdarma na pracovišti,
• firemní akce

Marketingový specialista / specialistka

Koho hledáme?

Jako marketingový specialista nebo specialistka bude tvou hlavní náplní práce tvorba obsahu a správa komunikace našich zákazníků na sociálních sítích i webových stránkách, kreativa kampaní nebo realizace Newsletteru.

• Komunikace s našimi zákazníky,
• návrh, plánování i správa a zveřejňování příspěvků na sociálních sítích,
• tvorba publikačních plánů a dodržování stanovených termínů,
• řešení každodenních i dlouhodobých marketingových potřeb zákazníků spojených s komunikací směrem k veřejnosti,
• tvorba textací pro příspěvky na sociální sítě,
• kreativní práce při tvorbě marketingových kampaní,
• analýzy a vyhledávání informací z trhu,
• jednoduchá administrace a úpravy webových stránek nás i zákazníků a příprava newsletterů (Neumíš? Naučíme :-)),
• a řada dalších činností spojených s marketingovými aktivitami zákazníků i naší společnosti.

Co od tebe čekáme?

• Schopnost učit se novým věcem.
• Samostatnost při plnění svěřených oblastí.
• Flexibilitu a schopnost se přizpůsobit aktuální situaci.
• Zodpovědnost za svěřené oblasti a dodržování stanovených termínů.
• Dovednosti v MS office (Excel, POwerpoin Word).
• Jednání na úrovni, protože budeš v kontaktu s velkými zákazníky.
• asertivní vystupování a hlavě férové jednání, na kterém si zakládáme,
• Přítomnost při výkonu práce v naší kanceláři ve Zlíně (3-4 dny osobní přítomnost, zbytek času možnost pracovat na Home Office dle situace).

Webmaster se zaměřením na WordPress

Koho hledáme?

Hledáme spolehlivého člena týmu, který bude zvládat správu, úpravy a vývoj webů pro naše zákazníky a obsluhu HTML i jiných forem Newsletterů. Hlavní náplní práce bude:

• Vývoj a údržba zákaznických i vlastních webových stránek.
• Přizpůsobení a vývoj šablon dle požadavků zákazníků.
• Integrace pluginů a nástrojů pro zlepšení nebo rozšíření funkcionalit a výkonu webu.
• Optimalizace webu pro rychlost a SEO.
• Spolupráce s designéry, obsahovými tvůrci a dalšími členy týmu.
• Sledování nových trendů ve světě WordPress a implementace nejnovějších postupů.

Co od tebe čekáme?

• Vývoj a správa „WordPressových“ webových stránek a e-shopu.
• Dobré znalosti technologií pro tvorbu moderních responzivních webů.
• Základní povědomí o SEO principech a schopnost implementovat základní SEO optimalizace.
• Pracovat samostatně, efektivně řešit problémy a dodržovat stanovené termíny.
• Schopnost přinášet nové nápady a inovativní řešení pro vylepšení webových projektů.

Co můžeme nabídnout?

• Práci v mladém kolektivu,
• odpovídající finanční ohodnocení,
• přehledné finanční bonusy,
• práci na ICO nebo dohodu,
• rozsah práce 60–80 hodin, který jde rozšiřovat,
• notebook, PC nebo telefon, pokud bude potřeba,
• maximální využití HomeOffice nebo práci v kanceláři v centru Zlína,
• flexibilní pracovní dobu,
• možnost využit vzdělávací kurzy,
• zajímavou pracovní příležitost s možností seberealizace a profesního růstu,
• kvalitní kávu z lokální pražírny zdarma na pracovišti,
• firemní akce.

Měl bys zájem stát se členeme našeho týmu? Napiš nám!