O nás

Kdo jsme, jak jsme vznikli a co všechno už máme za sebou?
Jak vznikl nový pojem "Butikový marketing"?

Příběh MANA Marketing

Historie našeho vzniku se datuje ještě před samotné založení společnosti MANA Marketing v roce 2018. Všechno začalo v nadnárodním korporátu na produktovém a marketingovém oddělení, díky kterému jsme měli možnost poznat, jak se dělá „business“ ve velkém. 

Na rozdíl od většiny marketingových nebo reklamních agentur, které současní majitelé založili po nasbírání zkušeností ve světě velkých agentur, my jsme dříve v žádné takové agentuře nepracovali, a to nás hned v úvodu odlišuje. Byli jsme na opačném břehu a podobné agentury pracovaly pro nás. A co si budeme povídat, setkali jsme s neosobním přístupem, kdy si každý sledoval hlavně své „osobní“ cíle bez proaktivního přístupu a chuti se skutečným stavem věcí opravdu něco udělat. Proto jsme začali přemýšlet, co se se na tom dá změnit… a tak se zrodil náš nový přístup k marketingu, který bez nadsázky nazýváme jako butikový marketing.

Začali jsme vidět věci trochu odlišně a díky tomu se začala formovat i nová myšlenka „MANA“. Přeloženo do češtiny, zformovala se myšlenka společnosti, která se bude dívat na věci s nadhledem a dávat všem aktivitám jednotný směr, myšlenku, vzájemnou synergii i cíl, ale hlavně bude partnerem pro své zákazníky ve všech oblastech marketingu a propagace.  

Uvědomili jsme si, že spolupracovat s jednou společností přináší zákazníkům řadu výhod a zjednodušení, jelikož všechny plány řešíme se zákazníkem osobně, na všechny si společně dohlédneme a hlavně žádná aktivita není dělaná na oko, ale má své místo na cestě za vytyčeným cílem. Jen je potřeba se na marketing podívat s nadhledem…

Adam Bastl, Matěj Jurásek
(jednatelé společnosti)

MANA Marketing

A tak vznikl MANA Manarketing

Zakládáme si na tom, že s každým našim zákazníkem fungujeme na osobním přístupu a pravidelných setkáních. Díky tomu známe i zaměstnance ve firmách, se kterými spolupracujeme, podporujeme se a společně vytváříme jeden velký tým. Každému z našich zákazníků nabízíme řešení na míru, které mu sedí a je uzpůsobeno jeho oblasti podnikání. V našem týmu najdete specialisty od grafiky, sociálních sítí, kameramana, fotografy, vizážistku, programátory a další profesionály, na které se vždy můžete spolehnout, protože opravdu vědí, co dělají.

Na čem si zakládáme

Osobní přístup
Snažíme se, aby vztah s našimi zákazníky fungoval v přátelské rovině. Chceme být partnery a svým způsobem i přáteli, na které se můžete kdykoliv spolehnout.
Stabilní partnerství
Hlavní cíl naší práce je postaven na dlouhodobém partnerství. Základem je dobře poznat potřeby zákazníka i jeho oboru. Jen tak je možné přinášet řešení, které má opravdu smysl.
Řešení na míru
"Krabicové řešení" nevedeme... ono to ani nejde. Každý zákazník a obor má individuální požadavky a přesně tak k práci přistupujeme. Klademe důraz na to, aby každý projekt byl šitý přesně na míru.
Komplexní služby
Nenabízíme jen online nebo offline marketingové služby. Naším mottem je "MArketing s NAdhledem" a to pro nás znamená, že do naší práce zapojujeme kompletní spektrum marketingových aktivit a realizací.

Ochutnávka naší práce

Zajímá vás, jak může spolupráce s MANA vypadat? Tak to jste tady správně. Níže jsme pro vás připravili malou ochutnávku našich prací, které jsou každá z trochu jiného oboru a současně reprezentují odlišnou skupinu zákazníků. Můžete si prohlédnout, jak vypadá začátek s MANA na „zelené louce“, co všechno obnáší redesign stávající renomované společnosti nebo jak vypadá realtime marketing či virtuální realita v našem podání.  

Realtime marketing

Realtime marketingové akce jsou skvělým nástrojem netradiční propagace našich zákazníků s pomocí všeobecně známých akcí, názorů nebo událostí. Umožňují vytvořit komunikaci neobvyklým, ale za to velmi poutavým stylem. Zajímá vás, jak se dá propojit firma prodávající stavební chemii a Olympijské hry?

Rebrand společnosti

Kompletní rebranding společnosti je vždycky velká výzva. Ty máme v MANA rádi. Společnost SOLAR-TECHNIK nás oslovila s požadavkem o marketingový autdit. A díky proaktivnímu přístupu vedení společnosti, jsme na základě výsledků nakonec provedli kompletní rebranding společnosti, od loga až po produktové letáky, web i produktové fotografie.

Marketing pro startupy

Sem spadá vše od tvorby loga, firemní identity až po animace a VR. Prostě kompletní služby, které jsme zákazníkovi poskytli v momentě, kdy se rozhodl jít se svojí značkou na trh a chtěl být pořádně vidět. Kluci z WoodVANs měli na počátku skvělý nápad. A za námi přišli, abychom skvělému nápadu dali tvář.

Virtuální realita

Spojit výrobce typových vestaveb do dodávek WoodVANs a virtuální realitu by vás možná ani nenapadlo. Ale opak je pravdou. Vznikl skvělý marketingový nástroj, který spojuje katalog a konfigurátor dodávek se skvělým uživatelským zážitkem zákazníků. A co je lepšího, než bavit zákazníky něčím, co potřebujete a běžně to opravdu zábava není.

Kdo nám důvěřuje?

Chtěli byste nás mít ve svém týmu?

Tak neváhejte a kontaktujte nás. Těšíme se na spolupráci!

Chtěli byste nás mít ve svém týmu?

Tak neváhejte a kontaktujte nás. Těšíme se na spolupráci!