Kterým směrem směřovat společnost? Kde vyhledávat nové kontakty? Na co se zaměřit, abyste zvýšili spokojenost zaměstnanců? Jak oslovit potenciální zaměstnance? Jak si je po nástupu udržet? Toto jsou nejčastější otázky, které spadají pod pojem STRATEGICKÝ MARKETING. A my v MANA vám s nimi rádi pomůžeme.
Loajalita je v dnešní době čím dál důležitější. Proto je dobré vědět, co vaši zaměstnanci potřebují, jak se cítí, a jak jim pomoci v dosahování co nejlepších výsledků. Budování systémů moderních benefitů, vybavení a vzhled kanceláří, sounáležitost se společností. To vše jsou kroky, které formují míru spokojenosti a příznivého vztahu zaměstnance ke společnosti.
Kariérní web je v dnešní době standardem. Ale když k němu přidáte náborové video a kvalitní kampaň, která je přesně ušitá na vaši „cílovku“, oslovíte přesně ty, které vaše firma potřebuje. Pokud nevíte jak, nevadí. Od toho jsme tady my a poradíme vám.
Employer branding a employee value proposition. Dva pojmy, které jsou v dnešním světě často skloňované, ale málokdy správně pochopené. MANA vám pomůže zlepšit komunikaci o vaší společnosti a o hodnotách, na kterých stojí, i o směru, kterým se vaše společnost ubírá. A samozřejmě i tom, jaké mínění mají o společnosti její zaměstnanci.
Nerozhodujte se na základě pocitů, ale na základě prostředí a potřeb trhu, ve kterém se pohybujete. Jen díky důkladným analýzám, tržní znalosti a segmentaci můžete zacílit přesně tam, kde je pro vaši společnost největší potenciál. V kombinaci s interními analýzami o svých zákaznících můžete získat ty nejdůležitější data pro vaši strategii. Analýzy trhu, které pro naše zákazníky vytváříme, pomáhají eliminovat provozní slepotu a objevit nový potenciál vaší společnosti.
Víte, jak si vaše společnost stojí na trhu v porovnání s konkurencí, do jaké míry jste konkurenceschopní a v čem se liší vaše produkty nebo služby? Znát své postavení na trhu a srovnání produktů či služeb je skvělé. Ale umět dobře využít konkurenční výhodu vám dává skutečný náskok před vaší konkurencí. V přípravě kvalitního benchmarkingu jsme pro naše zákazníky stabilním partnerem. Pomůžeme vám lépe poznat konkurenci, identifikovat vaše postavení na trhu a připravit podklady pro strategická rozhodování.
Znáte silné a slabé stránky své společnosti ve vztahu ke konkurenci? Stejně jako příležitosti a hrozby, které vám konkurenční srovnání nabízí? Jak jsou na tom vaše produkty, služby a ceny v rámci této analýzy? V MANA vám ji zpracujeme a odhalíme vaše silné a slabé stránky, a pomůžeme vám najít příležitostí na trhu, stejně jako odhalit hrozby, které současná situace přináší.
Jsme tady od toho, abychom Vám pomohli na Vaší cestě k úspěchu. Proto se nás zeptejte na cokoliv, co Vás zajímá a my Vám rádi pomůžeme.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Soubor cookie se používá k uložení souhlasu uživatele s používáním souborů cookie v kategorii „Analytické“. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | Soubor cookie je nastaven na základě souhlasu s cookie GDPR k zaznamenání souhlasu uživatele pro soubory cookie v kategorii „Funkční“. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k uložení souhlasu uživatele s cookies v kategorii „Nezbytné“. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie se používá k uložení souhlasu uživatele s cookies v kategorii „Nekategorizované". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie se používá k uložení souhlasu uživatele s cookies v kategorii „Výkonnostní“. |
viewed_cookie_policy | 11 months | Soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent a používá se k uložení, zda uživatel souhlasil nebo nesouhlasil s používáním souborů cookie. Neukládá žádné osobní údaje. |