Kterým směrem směřovat společnost? Kde vyhledávat nové kontakty? Na co se zaměřit, abyste zvýšili spokojenost zaměstnanců? A nebo kde a jak oslovit potenciální zaměstnance a po nástupu si je udržet? Toto jsou nejčastější otázky v oblasti strategického směřování společnosti, které spadají do oblasti STRATEGICKÝ MARKETING a se kterými Vám rádi pomůžeme.
Loajalita je v dnešní době důležitější než kdy dřív. Proto je dobré vědět, co Vaši zaměstnanci potřebují, jak se cítí a jít jim trochu naproti. Od budování systému moderních benefitů, přes vybavení a vzhled kanceláří až po sounáležitost se společností, jednoduše všechny tyto kroky formují míru spokojenosti a LOAJALITY.
Kariérní web je v dnešní době standardem. Ale když k němu přidáte náborové video a kvalitní kampaň, která je přesně ušitá na Vaši „cílovku“ oslovíte přesně Ty, které Vaše firma potřebuje. Pokud nevíte jak, nevadí…Od toho jsme tady my a poradíme Vám.
EB (Employer branding), EVP (Employee value proposition) dva pojmy, které jsou dnes často skloňované, ale hůře ne zcela pochopené. Pomůžeme Vám zlepšit komunikaci o Vaší společnosti, hodnotách na kterých stojí i směru, kam se Vaše společnost ubírá a proč si ji Vaši zaměstnanci váží.
Nerozhodujte se na základě pocitů, ale na základě dobré znalosti prostředí trhu. Jen díky důkladným analýzám, tržní znalosti a segmentaci můžete zacílit přesně tam, kde je pro máte největší potenciál. A v kombinaci s interními analýzami o svých zákaznících získáte ty nejdůležitější data pro Vaší strategii.
V těchto oblastech pomáháme eliminovat provozní slepotu a objevit nový potenciál Vaší společnosti.
Víte, jak si Vaše společnost stojí na trhu a jak v porovnání s konkurencí? Do jaké míry jste konkurenceschopní? V čem se liší Vaše produkty nebo služby? Znát své postavení na trhu a různá srovnání parametrů produktů je skvělé, ale umět dobře využít konkurenční výhodu Vám dá náskok před ostatními hráči na trhu.
Pomáháme Vám lépe poznat konkurenci, identifikovat postavení na trhu a připravit podklady pro strategická rozhodování.
Víte jak si Vaše společnost stojí v porovnání s konkurencí? Jaké máte ceny, v čem se liší Vaše produkty nebo služby? Znát své postavení na trhu je skvělé, ale umět dobře využít konkurenční výhodu Vám dá náskok před ostatními hráči na trhu.
Za dobu, po kterou jsme věnujeme marketingu jsme si potvrdili, že existují firmy jen trojího typu:
– ty, které přispívají k tomu, aby se něco dělo,
– ty, které sledují, co se děje,
– a ty, které se diví, co se stalo.
Vždy se snažíme, aby naší zákazníci patřili do první skupiny a strategický marketing je proto nejlepší cestou.“
Jsme tady od toho, abychom Vám pomohli na Vaší cestě k úspěchu. Proto se nás zeptejte na cokoliv, co Vás zajímá a my Vám rádi pomůžeme.
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Soubor cookie se používá k uložení souhlasu uživatele s používáním souborů cookie v kategorii „Analytické“. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | Soubor cookie je nastaven na základě souhlasu s cookie GDPR k zaznamenání souhlasu uživatele pro soubory cookie v kategorii „Funkční“. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k uložení souhlasu uživatele s cookies v kategorii „Nezbytné“. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie se používá k uložení souhlasu uživatele s cookies v kategorii „Nekategorizované". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie se používá k uložení souhlasu uživatele s cookies v kategorii „Výkonnostní“. |
viewed_cookie_policy | 11 months | Soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent a používá se k uložení, zda uživatel souhlasil nebo nesouhlasil s používáním souborů cookie. Neukládá žádné osobní údaje. |