Korporátní identita zaručí vaši jedinečnost

Protože ji "ušijeme" na míru.

Proč se vůbec zabývat CI (Corporate Identity, korporátní identita nebo firemní identita)? Jeden z nejdůležitějších důvodu je vaše prezentace a s ní spojené vnímání vaší společnosti ze strany zákazníků. Jsme lidi, a proto je posuzování podle našich pocitů přirozené a bohužel si vytváříme dojem dřív, než poznáme realitu. Korporátní identita začíná logem , ale pokračuje mnohem dál. Musí vyjadřovat váš charakter a kompletně sjednotit tvář společnosti na papíře, webu, v copy. Vlastně všude. 

Korporátní identita
CI není jen pojem, proto je dobré vědět,

co Vám korporátní identita přinese.

korporátní identita

Sjednotí firemní design

Logo, grafická linka, vizuální styl, barvy, písmo. Zkrátka vše pěkně uhladíme a dáme tomu „řád a předpisy“, které společně vytvoří Design manuál a korporátní identitu vaší společnosti.

MANA marketing korporátní identita 3

Bude odrážet vaši kulturu

Kdo je vaše firma? Jaká je vaše kultura? Jak přemýšlíte a kam směřujete? Do vaší korporátní identity vložíme i DNA vaší společnosti. 

MANA marketing korporátní identita 4

Jednoznačná identifikace

Komunikace s okolím – zákazníky, potenciálními zákazníky, dodavateli, veřejností. Tito všichni si vás díky unikátnímu a charakteristickému vzhledu dobře zapamatují.

Korporátní identita

Zlepšení vnímání značky

Vzhled vyvolává pocity. Proto je jedinečný vzhled, vzbuzující důvěru a vysokou úroveň produktu nebo služeb, v dnešní době „přebytku“ opravdu důležitý.

Korporátní identita, která už má své jméno na trhu.

Mana marketing

Mladí lidé, mladá společnost a unikátní produkt, díky kterému můžete žít jednoduše kdekoliv. Tak to byla dokonalá výzva, kde jsme se mohli projevit od loga, přes claim (slogan) až po polepy aut. Vytvořili jsme nový web, produktové listy, další strategii a jdeme na reklamu a modely.

  • Hlavní cíl:Vyjádřit emoce a možnosti, které produkt nabízí
  • Jak na to:Příroda, svoboda, ukázat lidem možnosti
  • Rozsah prací:Logo, slogan, grafika dokumentů, vizitky, bannery, katalogové listy, polepy aut, webové stránky, copy

Společnost s více než 25 letou historii, která má řadu významných zákazníků a je zaměřená na softwarové produkty. Nic jednoduchého pro stanovéní nové corporate identity. Ale dobře jsme věděli, co je náš cíl, šli jsme si za ním a s výsledek. Výslednou firmení identitu můžete posoudit sami.

  • Hlavní cíl:Sjednotit grafiku a dát řád a pravidla pro všechny nově vznikající materiály
  • Jak na to:Vytvoření šablon, nastavení pravidel a vytvoření ukázek, jak na to.
  • Rozsah prací:Re-design loga, slogan, grafika dokumentů, vizitky, bannery, polepy aut a kompletní rekonstrukce interního prostředí, nové webové stránky společnosti, nový produktový web, grafika pro interní prostředí (vizualizace i realizace)

Cykloservis s prodejnou kombinovaný se skiservisem s prodejnou. Dva sporty, dvě činnosti a úplně nová společnost. Začátky na zelené louce jsou skvělé, protože se můžete opravdu kreativně projevit a pokud jste se zákazníkem na stejné vlně, výsledky stojí opravdu za to.  

  • Hlavní cíl:Skloubení dvou sportů do jedné tváře společnosti
  • Jak na to:Najíst spojovací prvek a vložit jej do loga i CI
  • Rozsah prací:Logo firemní identita (grafika dokumentů, vizitky, design sociálních sítí a polepy prodejny)

Naše korporátní identita sedne všem.

Stačí jen poslat zprávu nebo zavolat. Na zbytku se už domluvíme osobně.