Virtuální realita

Virtuální realita jako skvělý marketingový nástroj

Virtuální realita je moderní trend online marketingu. Navzdory vyšší pořizovací ceně můžete na konci hromadu peněz ušetřit. Svému zákazníkovi dáte skvělou představu o reálném vzhledu produktu, který mu přes virtuální realitu představíte. Díky tomu můžete ušetřit velké množství financí, protože není nutné držet velké množství skladových zásob. A současně můžete zákazníkovi ukázat reálný vzhled a všechny varianty kombinací vlastností vašeho produktu.

Virtuální realita jako skvělý marketingový nástroj

Virtuální realita je moderní trend online marketingu. Navzdory vyšší pořizovací ceně můžete na konci hromadu peněz ušetřit. Svému zákazníkovi dáte skvělou představu o reálném vzhledu produktu, který mu přes virtuální realitu představíte. Díky tomu můžete ušetřit velké množství financí, protože není nutné držet velké množství skladových zásob. A současně můžete zákazníkovi ukázat reálný vzhled a všechny varianty kombinací vlastností vašeho produktu.

Proč by se virtuální realita mohla hodit i vám?

Důvodů, proč byste měli chtít virtuální realitu v portfoliu služeb směrem k vašim zákazníkům je celá řada. Mezi ty nejdůležitější patří určitě náskok před konkurencí. Protože tam, kde vaše konkurence bude vymýšlet složitě nabídky a prezentace zákazníkům, vy jim „jen“ nasadíte brýle a necháte je pokochat se jejich budoucností. Dalším důvodem, je ušetření finančních prostředků v případě, že se zabýváte zakázkovou výrobou a držení skladových zásob některých součástí je pro vás neekonomické.

Proč by se virtuální realita mohla hodit i vám?

Důvodů, proč byste měli chtít virtuální realitu v portfoliu služeb směrem k vašim zákazníkům je celá řada. Mezi ty nejdůležitější patří určitě náskok před konkurencí. Protože tam, kde vaše konkurence bude vymýšlet složitě nabídky a prezentace zákazníkům, vy jim „jen“ nasadíte brýle a necháte je pokochat se jejich budoucností. Dalším důvodem, je ušetření finančních prostředků v případě, že se zabýváte zakázkovou výrobou a držení skladových zásob některých součástí je pro vás neekonomické.

Virtuální realita a její využití v praxi

Jistě si pokládáte otázku, kde všude se dá virtuální realita využít. Odpověď všude možná je přehnaná, ale není daleko od pravdy. Modely virtuální reality už dávno nemají využití jen v počítačových hrách a sci-fi filmech. Vy můžete virtuální realitu pro své zákazníky využít v široké škále služeb.

  • Stavební společnosti a developerské projektyGeniální způsob, jak potenciálním zájemcům ukázat realizaci projektu nebo stavby dávno předtím, než budou domy vůbec stát.
  • Realitní kancelářeVirtuální realita může sloužit jako katalog bytů a prostor, které realitka nabízí svým zákazníkům. Nemusíte tak složitě cestovat se svými klienty, ale můžete pohledně nabízet byty a domy z pohodlí kanceláře.
  • Výrobci custom produktůDíky virtuální realitě můžete svým zákazníkům ukázat, jak může jejich na míru upravený produkt vypadat, aniž byste museli držet vše skladem. Od tvarů až po materiály.
  • Muzea a výstavyPřeneste své klienty pomocí virtuální reality do kulturních událostí, které jsou pro vás stěžejní. Skvělé využití virtuální reality se nabízí pro muzea a historické události, kde se může divák ocitnou uprostřed dění nebo si projít interaktivní expozici.
  • Sportovní akceDovolte fanouškům týmu, aby prostřednictvím virtuální reality nahlédli do zákulisí fungování vašeho týmu. Zajímá je pohled do kabin, jak to vypadá v zázemí pro personál nebo co členové týmu dělají, když zrovna netrénují? Virtuální realita je skvělý nástroj, jak toto dění přiblížit fandům.

Virtuální realita a její využití v praxi

Jistě si pokládáte otázku, kde všude se dá virtuální realita využít. Odpověď všude možná je přehnaná, ale není daleko od pravdy. Modely virtuální reality už dávno nemají využití jen v počítačových hrách a sci-fi filmech. Vy můžete virtuální realitu pro své zákazníky využít v široké škále služeb.

  • Stavební společnosti a developerské projektyGeniální způsob, jak potenciálním zájemcům ukázat realizaci projektu nebo stavby dávno předtím, než budou domy vůbec stát.
  • Realitní kancelářeVirtuální realita může sloužit jako katalog bytů a prostor, které realitka nabízí svým zákazníkům. Nemusíte tak složitě cestovat se svými klienty, ale můžete pohledně nabízet byty a domy z pohodlí kanceláře.
  • Výrobci custom produktůDíky virtuální realitě můžete svým zákazníkům ukázat, jak může jejich na míru upravený produkt vypadat, aniž byste museli držet vše skladem. Od tvarů až po materiály.
  • Muzea a výstavyPřeneste své klienty pomocí virtuální reality do kulturních událostí, které jsou pro vás stěžejní. Skvělé využití virtuální reality se nabízí pro muzea a historické události, kde se může divák ocitnou uprostřed dění nebo si projít interaktivní expozici.
  • Sportovní akceDovolte fanouškům týmu, aby prostřednictvím virtuální reality nahlédli do zákulisí fungování vašeho týmu. Zajímá je pohled do kabin, jak to vypadá v zázemí pro personál nebo co členové týmu dělají, když zrovna netrénují? Virtuální realita je skvělý nástroj, jak toto dění přiblížit fandům.

Jak vypadá virtuální realita, kterou jsme dělali my

Pro jednoho z našich zákazníků, společnost WoodVANs, jsme zpracovávali projekt virtuální reality, který umožní jejich zákazníkům vidět různé konfigurace přestaveb dodávkových vozů, aniž by je museli mít všechny skladem. V tomto případě se jedná o velké šetření nákladů pro WoodVANs, protože nemusí držet kompletní portfolio svých produktů skladem.

Jak vypadá virtuální realita, kterou jsme dělali my

Pro jednoho z našich zákazníků, společnost WoodVANs, jsme zpracovávali projekt virtuální reality, který umožní jejich zákazníkům vidět různé konfigurace přestaveb dodávkových vozů, aniž by je museli mít všechny skladem. V tomto případě se jedná o velké šetření nákladů pro WoodVANs, protože nemusí držet kompletní portfolio svých produktů skladem.

Jak vzniká virtuální realita?

Virtuální realita má několik úskalí, kterým je potřeba se pečlivě věnovat, než se do samotného vzniku virtuální reality vůbec pustíme. Především je nutné k vytvoření dodat podklady, které dosahují určité kvality. Když to hodně nadneseme, tak virtuální realitu nelze tvořit ze skic na papíře, ale vstupní data musí dosahovat určitých parametrů.

Mana marketing

Vytvoření 3D modelu virtuální reality

Z dodané výkresové dokumentace se vytvoří 3D model produktu, který bude v prostředí virtuální reality promítnut.

Mana marketing

Definice pohyblivých částí

Před vytvořením 3D modelu je nutné vydefinovat si, které části se budou pohybovat a těm pak vytvořit vlastní 3D model

Mana marketing

Definice materiálů pro reálný vzhled

Se zákazníkem se vydefinují materiály, které jsou v modelu použity. S tím jdou ruku v ruce i vlastnosti materiálů.

Mana marketing

Tvorba funkčního konceptu

Po vydefinování materiálů a zpracování 3D modelu, se vytváří funkční koncept a model se opatří texturami materiálů.

Mana marketing

Kontrola a ladění modelu

Průběžně probíhá kontrola a konzultace se zákazníkem, aby vše bylo funkční a vypadalo přesně tak, jak si představuje.

Mana marketing

Výběr vhodného prostředí VR

Souběžně s tvorbou modelu probíhá definování a výběr prostředí, do kterého bude model ve virtuální realitě zasazen.

Mana marketing

Vložení modelu do prostředí

Po vytvoření se model vsadí do připraveného prostředí a proběhne test, během kterého se doladí všechny funkcionality.

Mana marketing

Předání projektu zákazníkovi

Tadááá a je hotovo. Schválený model je připravený na předání zákazníkovi. A vy nyní můžete ohromit své zákazníky.

Jak vzniká virtuální realita?

Virtuální realita má několik úskalí, kterým je potřeba se pečlivě věnovat, než se do samotného vzniku virtuální reality vůbec pustíme. Především je nutné k vytvoření dodat podklady, které dosahují určité kvality. Když to hodně nadneseme, tak virtuální realitu nelze tvořit ze skic na papíře, ale vstupní data musí dosahovat určitých parametrů.

Mana marketing

Vytvoření 3D modelu virtuální reality

Z dodané výkresové dokumentace se vytvoří 3D model produktu, který bude v prostředí virtuální reality promítnut.

Mana marketing

Definice pohyblivých částí

Před vytvořením 3D modelu je nutné vydefinovat si, které části se budou pohybovat a těm pak vytvořit vlastní 3D model

Mana marketing

Definice materiálů pro reálný vzhled

Se zákazníkem se vydefinují materiály, které jsou v modelu použity. S tím jdou ruku v ruce i vlastnosti materiálů.

Mana marketing

Tvorba funkčního konceptu

Po vydefinování materiálů a zpracování 3D modelu, se vytváří funkční koncept a model se opatří texturami materiálů.

Mana marketing

Kontrola a ladění modelu

Průběžně probíhá kontrola a konzultace se zákazníkem, aby vše bylo funkční a vypadalo přesně tak, jak si představuje.

Mana marketing

Výběr vhodného prostředí VR

Souběžně s tvorbou modelu probíhá definování a výběr prostředí, do kterého bude model ve virtuální realitě zasazen.

Mana marketing

Vložení modelu do prostředí

Po vytvoření se model vsadí do připraveného prostředí a proběhne test, během kterého se doladí všechny funkcionality.

Mana marketing

Předání projektu zákazníkovi

Tadááá a je hotovo. Schválený model je připravený na předání zákazníkovi. A vy nyní můžete ohromit své zákazníky.

Jak nasadit virtuální realitu na vaše produkty?

O tom se s vámi rádi pobavíme! Neváhejte nás kontaktovat. Pak už ve tvorbě vaší vlastní virtuální reality nebude stát nic v cestě.

Jak nasadit virtuální realitu na vaše produkty?

O tom se s vámi rádi pobavíme! Neváhejte nás kontaktovat. Pak už ve tvorbě vaší vlastní virtuální reality nebude stát nic v cestě.