Existují různé způsoby, jak zajistit pozitivní image společnosti. Jedním ze zajímavých a rozhodně účinných řešení je investice do firemního oblečení s potiskem, které dokáže podpořit řadu marketingových aktivit. Chceme našim zákazníkům nabízet vždy o službu navíc, proto jsme spustili nový katalog s firemním oblečením! Navrhneme vám potisk či výšivku, zajistíme vzorky, vyrobíme i jeden kus – zkrátka u nás zařídíte vše na jednom místě. Společně děláme marketing – na míru, podle vašich představ a požadavků, ale podle nejnovějších trendů.
Firma vytváří obraz v očích svých zákazníků, což má zásadní vliv nejen na její působení na trhu, ale také se to nepřímo promítá do zisku. A proto dnes téměř každá společnost souběžně s péčí o vysokou kvalitu svých výrobků a služeb provádí aktivity na podporu své pozitivní image a posiluje vazby se zákazníky. Právě k tomuto účelu používá také reklamní oblečení jako marketingový nástroj.
Firemní oblečení má MOC!
S reklamním oblečením se můžete setkat téměř všude: při každodenním nakupování v obchodech, v bance, na akcích nebo sportovních událostech. Jednotné oblečení zaměstnanců ve firemních barvách přitahuje pozornost a ovlivňuje rozpoznatelnost značky a „bezplatné“ tričko s chytlavým sloganem nebo zajímavou grafikou vyvolává pozitivní asociace. Oblečení nám totiž dokáže sdělit firemní myšlenky a emoce. Se správným oblečením oslovíte cílovou skupinu a navážete vztah, který se při správné péči přetaví do věrnosti značce.
„Identifikuje zaměstnance jako součást společnosti a pomáhá jim odlišit se od konkurence. Firemní oblečení může také pomoci sjednotit tým a zároveň umožnit individualitu a kreativitu,“ říká Adam Bastl, zakladatel MANA marketing a dodává: „Firemní oblečení už děláme delší dobu. Má totiž velký vlivu na marketingové aktivity. S rostoucí poptávkou jsme se rozhodli vytvořit nový katalog, který usnadní našim zákazníkům vybrat si oblečení přesně podle jejich představ a potřeb.“
Firemní oblečení je praktický a účinný nástroj
Oblečení, stejně jako každý propagační materiál, má mimo jiné zvýšit rozpoznatelnost značky, její dosah a šanci přilákat nové zákazníky. K tomu, aby plnilo svou funkci, jsou nezbytné dva prvky. “Oblečení by mělo být jasně spojeno se značkou a používáno, tedy nošeno! A hlavně reklamní oblečení musí dobře sedět a být pohodlné při každodenním nošení. Pokud skončí na dně šatníku, bude z marketingového hlediska užitečný, jak se říká, asi jako sáňky v létě. Nejjednodušším způsobem, jak vybudovat asociaci se značkou, je použít barvy, které se shodují s firemními barvami, a přidat logotyp nebo známý reklamní slogan. Cest je celá řada. Jestli se vytvoří originální potisk, motiv nebo jen decentní označení, vždy záleží na situaci, pro kterou se návrh tvoří. Našim zákazníkům poradíme se vzhledem i vytipujeme oblečení na míru potřebám. A dokonce si ho u nás mohou zdarma vyzkoušet.” říká Matěj Jurásek, jednatel společnosti MANA marketing.
Hlavní důvody, proč byste to s námi měli zkusit
- Dokážeme vyrobit oblečení od 1 ks.
- Dokážeme zajistit vzorky vybraného oblečení.
- Pomůžeme s výběrem nebo jej celý provedeme na míru vaší společnosti.
- V nabídce máme přes 6000 položek, proto víme, že u nás si vybere opravdu každý.
- Jeden dodavatel pro všechny potřeby – dokážeme navrhnout potisk nebo výšivky, které v rámci dodávky i zrealizujeme.
V džungli možností reklamního oblečení…
Obrovský výběr oděvů dostupných na trhu vyvolává mnoho pochybností. Řada společnosti tak může být zahlcená velkým množstvím informací o střizích, gramážích, složení či grafice. Proto jsme se rozhodli jít našim zákazníkům naproti a pomoci jim s výběrem firemního a reklamního oblečení od A až po Z. K tomuto účelu jsme také vytvořili nový katalog, který najdete pod tímto tlačítkem:
Rádi vám pomůžeme a odpovíme na tyto otázky
- Jak se v marketingovém a firemním oblečení neztratit a neudělat marketingovou chybu?
- Jak vybrat správný oděv pro danou kampaň?