Společnost tvoří primárně lidé. Ale ty si zapamatuje málokdo. Ovšem co si každý zapamatuje je logo, grafika nebo korporátní identita. Tedy běžné marketingové služby. A každá z těchto služeb tvoří jedinečnou mozaiku střípků odkazující na charakter společnosti, který by měl být unikátní, zapamatovatelný, a hlavně musí dávat smysl. Zkuste se na to podívat jako my v MANA – a dělejte MArketing s NAdhledem.
Společnost tvoří primárně lidé. Ale ty si zapamatuje málokdo. Ovšem co si každý zapamatuje je logo, grafika nebo korporátní identita. Tedy běžné marketingové služby. A každá z těchto služeb tvoří jedinečnou mozaiku střípků odkazující na charakter společnosti, který by měl být unikátní, zapamatovatelný, a hlavně musí dávat smysl. Zkuste se na to podívat jako my v MANA – a dělejte MArketing s NAdhledem.
Plánování komunikace je jedna z nejvíc podceňovaných činností. Celá řada společností vydává jen to, co se zrovna děje. Ale je důležité vidět dál než 14 dní dopředu. Jen tak získáte nadhled nad jednotlivými činnostmi. Nemáte s tím zkušenosti nebo byste chtěli posoudit váš současný stav? Rádi vám poradíme. Kontaktujte nás.
Společně připravíme:
1. publikační a komunikační plán,
2. tiskové zprávy, aktuality, krátké posty na sociální sítě,
3. seznam vhodných médií a komunikaci s nimi.
Jsme tady od toho, abychom vám pomohli na vaší cestě k úspěchu. Víme, že v řadě věcí vám dokážeme pomoci víc, než byste si mysleli. Tak proč to společně nezkusit? Kontaktujte nás.